hey hoo let's freak'n go! hajee - Reisverslag uit Wamel, Nederland van Sophie Boogaard - WaarBenJij.nu hey hoo let's freak'n go! hajee - Reisverslag uit Wamel, Nederland van Sophie Boogaard - WaarBenJij.nu

hey hoo let's freak'n go! hajee

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

09 September 2014 | Nederland, Wamel

Jeeeeej, vandaag is het zover! Na vele dagen aan voorbereiding gaan vandaag drie dames en ik naar Kenia! We hebben hier lang op gewacht en hebben daardoor ontzettend veel zin en (gezonde) spanning gekregen om de reis af te gaan leggen en om Kisumu en omgeving voor de komende drie en een halve maand te gaan ontdekken. Het is spannend omdat we nog niet precies weten aan welk project we mee mogen werken. Onze organisatie is groot en biedt veel aan. De eerste twee weken van ons verblijf zullen daarom vooral gaan om het oriënteren en het kennis maken met de projecten en haar mensen.

De laatste week was het erg druk, maar erg leuk! Vele vrienden gezien (die ik ontzettend ga missen!! puhh) met lekker eten en heerlijke roseetjes.

Van nature ben ik geen schrijfster, maar ik ga toch proberen af en toe een keer een berichtje toe te voegen aan waarbenjij.nu.

Voor nu: HAJEEEEEEEEE! Tot over een paar maanden!

Liefs, Sophie

• 10 September 2014 - 14:34

Yvon Van Lankveld:

Ja Sophie,
    Al eerder heb je je voor Afrika ingezet, en nu ga je voor het eggie!
    Goeie reis, heel veel plezier en inspiratie.
    Groetjes,
    Yvon

• 10 September 2014 - 23:20

Jolanda:

Succes lieverd. Geniet er van. Ik hou je verslagen in de gaten. Xxx tante Jol

• 13 September 2014 - 17:05

Hester:

Leuk ik ben benieuwd naar je verhalen!